Dintero, ny nordisk partner
En av de viktigste områdene for en kjede / butikk, nå og i fremtiden er å få en 360 graders kundeinnsikt. Å oppnå dette krever at kundenes interaksjoner digitaliseres friksjonsløst, for eksempel med digitale klippekort, kvitteringer, personlige tilbud og rabatter som både øker salget og skaper lojale kunder.
«Det er utrolig gledelig å få ta en del av Mediasets konsept Store Automation. Mediaset har en tilstedeværelse på markedet som vi ønsker velkommen og et konsept som skaper fremtidige markedsførere i kjede / butikk. Å være i stand til å bidra med vår styrke til å digitalisere kundeintegrasjon og skape 360 graders kundeinnsikt, føles veldig stimulerende.” sier Daro Navaratnam, eier og administrerende direktør i Dintero.
Kundens innsikt er en viktig del av kundenes reise for å gi en bedre kundeopplevelse. En kundeopplevelse som skaper lojalitet og gjør kunden handler mer og med større frekvens.
Eiere og administrerende direktør Knut A. Strandskogen i Mediaset: «Kundereisen» blir stadig viktigere å forstå fordi kunden beveger seg i mange kanaler. Kjeden / butikken må ha kontroll over dette i markedsføringen for å øke kjøpsopplevelsen og for å selge mer. Det er her Dintero har sin absolutte styrke. En styrke som nå blir meget viktig i Mediasets konsept Store automation.
Les mer om konseptet Store Automation i bloggen ”Store Automation by Mediaset” og om Dintero og deres produkter på www.dintero.com.