Dintero, ny nordisk partner

En av de viktigste områdene for en kjede / butikk, nå og i fremtiden er å få en 360 graders kundeinnsikt. Å oppnå dette krever at kundenes interaksjoner digitaliseres friksjonsløst, for eksempel med digitale klippekort, kvitteringer, personlige tilbud og rabatter som både øker salget og skaper lojale kunder.

«Det er utrolig gledelig å få ta en del av Mediasets konsept Store Automation. Mediaset har en tilstedeværelse på markedet som vi ønsker velkommen og et konsept som skaper fremtidige markedsførere i kjede / butikk. Å være i stand til å bidra med vår styrke til å digitalisere kundeintegrasjon og skape 360 ​​graders kundeinnsikt, føles veldig stimulerende.” sier Daro Navaratnam, eier og administrerende direktør i Dintero.

Kundens innsikt er en viktig del av kundenes reise for å gi en bedre kundeopplevelse. En kundeopplevelse som skaper lojalitet og gjør kunden handler mer og med større frekvens.

Eiere og administrerende direktør Knut A. Strandskogen i Mediaset: «Kundereisen» blir stadig viktigere å forstå fordi kunden beveger seg i mange kanaler. Kjeden / butikken må ha kontroll over dette i markedsføringen for å øke kjøpsopplevelsen og for å selge mer. Det er her Dintero har sin absolutte styrke. En styrke som nå blir meget viktig i Mediasets konsept Store automation.

Les mer om konseptet Store Automation i bloggen ”Store Automation by Mediaset” og om Dintero og deres produkter på www.dintero.com. 

Relaterte artikler

Store Automation by Mediaset

Store Automation by Mediaset

Dagens kunder har flere valg enn noen gang før. For å være relevant, gi en handleopplevelse og tiltrekke disse kundene, må kjeden / butikken tilføre ny teknologi. Teknikker som forenkler hverdagen for butikkens ansatte og samtidig gir kundene en uovertruffen shoppingopplevelse.

Mediaset inngår avtale med Papirfly

Mediaset inngår avtale med Papirfly

I forbindelse med lanseringen av Mediasets konsept «Store Automation» tegnes nå en nordisk avtale med Papirfly, det mest komplette skiltsystemet/markedsføringsverktøy for hovedkontor og butikker i det nordiske markedet.

Store Automation – En nødvendighet?

Store Automation – En nødvendighet?

For å være relevant, gi en handleopplevelse og tiltrekke seg kunder, må kjeden / butikken tilføre ny teknologi. Teknikk som forenkler både for ansatte i butikken, men også for å gi kundene en uovertruffen shoppingopplevelse.

Kundereisen 2020

Kundereisen 2020

Å få med kunden på fremtidens kundereise handler mye om kundeinnsikt og maskinlæring/AI for å gi en bedre kundeopplevelse. En kundeopplevelse som skaper lojalitet og gjør at kunden handler med med høyere frekvens.

AI – Fremtidige markedsførere!

AI – Fremtidige markedsførere!

I dag er det viktigere enn noen gang at kjeden / butikken relevant i sin kommunikasjon, gir gode kjøpsopplevelser, tiltrekker seg nye kunder og beholder sine eksisterende kunder. For å lykkes i dagens tøffe konkurranse, må ny teknikk som maskinlæring / AI-teknologi brukes til å forenkle og effektivisere all kommunikasjon med kundene.