Mediaset inngår avtale med Papirfly
I forbindelse med lanseringen av Mediasets konsept «Store Automation» tegnes nå en nordisk avtale med Papirfly, det mest komplette skiltsystemet/markedsføringsverktøy for hovedkontor og butikker i det nordiske markedet.
«Vi er glade for å få Mediaset ombord som ny nordisk forhandler for Papirfly. På samme måte som Papirfly, fokuserer Mediaset på automatisering og forenkling av kompliserte og tidkrevende prosesser for butikk kjeder. Mediaset har en stor kontaktflate og høyt kunnskapsnivå. Dette er det vi ønsker med en ny partner. Kombinasjonen av Mediasets «Store Automation» konsept og Papirflys løsninger for effektiv produksjon av markedsføringsmateriale på tvers av alle kanaler, vil vi gjøre det enklere for kjeder å jobbe smartere og øke salget, sier Frode Nortvedt, Global Retail Director hos Papirfly.
Mediaset har i mange år jobbet med butikk kommunikasjon som forenkler kundens innkjøpsbeslutning. Automatisering og forenkling har vært noen av nøkkelordene i dette arbeidet. Nå er «offline» kombinert med «online» tjenester viktigere enn noen gang for å oppnå suksess. Vår programvareløsning gjør det mulig for butikker og kjeder å produsere sitt eget markedsføringsmateriale i alle kanaler.
Eier og administrerende direktør Knut A. Strandskogen hos Mediaset: «Det er veldig hyggelig å start et nordisk samarbeid med Papirfly i 2019. Papirfly er et moderne og kraftig skiltsystem/markedsføringsverktøy med riktig teknologi for både butikk og hovedkontor, som fungerer i alle kanaler. Papirfly kan integreres 100% med Mediasets konsept «Store Automation» og tilbyr eksisterende og fremtidige kunder helt nye muligheter.»
Les mer om konseptet «Store Automation» i bloggen «Store Automation by Mediaset» og om Papirfly og deres produkter på www.papirfly.no.