Mediaset inngår avtale med Papirfly

I forbindelse med lanseringen av Mediasets konsept «Store Automation» tegnes nå en nordisk avtale med Papirfly, det mest komplette skiltsystemet/markedsføringsverktøy for hovedkontor og butikker i det nordiske markedet.

«Vi er glade for å få Mediaset ombord som ny nordisk forhandler for Papirfly. På samme måte som Papirfly, fokuserer Mediaset på automatisering og forenkling av kompliserte og tidkrevende prosesser for butikk kjeder. Mediaset har en stor kontaktflate og høyt kunnskapsnivå. Dette er det vi ønsker med en ny partner. Kombinasjonen av Mediasets «Store Automation» konsept og Papirflys løsninger for effektiv produksjon av markedsføringsmateriale på tvers av alle kanaler, vil vi gjøre det enklere for kjeder å jobbe smartere og øke salget, sier Frode Nortvedt, Global Retail Director hos Papirfly.

Mediaset har i mange år jobbet med butikk kommunikasjon som forenkler kundens innkjøpsbeslutning. Automatisering og forenkling har vært noen av nøkkelordene i dette arbeidet. Nå er «offline» kombinert med «online» tjenester viktigere enn noen gang for å oppnå suksess. Vår programvareløsning gjør det mulig for butikker og kjeder å produsere sitt eget markedsføringsmateriale i alle kanaler.

Eier og administrerende direktør Knut A. Strandskogen hos Mediaset: «Det er veldig hyggelig  å start et nordisk samarbeid med Papirfly i 2019. Papirfly er et moderne og kraftig skiltsystem/markedsføringsverktøy med riktig teknologi for både butikk og hovedkontor, som fungerer i alle kanaler. Papirfly kan integreres 100% med Mediasets konsept «Store Automation» og tilbyr eksisterende og fremtidige kunder helt nye muligheter.»

Les mer om konseptet «Store Automation» i bloggen «Store Automation by Mediaset» og om Papirfly og deres produkter på www.papirfly.no.

Relaterte artikler

Mediaset og CakeBox i nordisk samarbeid

Mediaset og CakeBox i nordisk samarbeid

Cakebox har oppnådd stor suksess i Asia, der de også har sitt hovedkontor. I 2018 ble Cakebox Nordic etablert, og Cakebox-programvare ble integrert i Mediaset konseptet Store Automation.

Dintero, ny nordisk partner

Dintero, ny nordisk partner

En av de viktigste områdene for en kjede / butikk, nå og i fremtiden er å få en 360 graders kundeinnsikt. Å oppnå dette krever at kundenes interaksjoner digitaliseres friksjonsløst, for eksempel med digitale klippekort, kvitteringer, personlige tilbud og rabatter som både øker salget og skaper lojale kunder.

Store Automation – En nødvendighet?

Store Automation – En nødvendighet?

For å være relevant, gi en handleopplevelse og tiltrekke seg kunder, må kjeden / butikken tilføre ny teknologi. Teknikk som forenkler både for ansatte i butikken, men også for å gi kundene en uovertruffen shoppingopplevelse.

Miljøvennlig blekkteknologi

Miljøvennlig blekkteknologi

For store butikkjeder eller bedrifter kan det være en utfordring å tenke grønt i alle sammenheng. Ikke alle forretningsmøter kan tas over Zoom, papir og blekk er fortsatt en nødvendighet, og det er ikke enkelt å få kontroll over alle avfallsrutiner på hvert enkelt kontor og om alle ansatte følger retningslinjer for dette.