Mediaset inngår avtale med Papirfly

I forbindelse med lanseringen av Mediasets konsept «Store Automation» tegnes nå en nordisk avtale med Papirfly, det mest komplette skiltsystemet/markedsføringsverktøy for hovedkontor og butikker i det nordiske markedet.

«Vi er glade for å få Mediaset ombord som ny nordisk forhandler for Papirfly. På samme måte som Papirfly, fokuserer Mediaset på automatisering og forenkling av kompliserte og tidkrevende prosesser for butikk kjeder. Mediaset har en stor kontaktflate og høyt kunnskapsnivå. Dette er det vi ønsker med en ny partner. Kombinasjonen av Mediasets «Store Automation» konsept og Papirflys løsninger for effektiv produksjon av markedsføringsmateriale på tvers av alle kanaler, vil vi gjøre det enklere for kjeder å jobbe smartere og øke salget, sier Frode Nortvedt, Global Retail Director hos Papirfly.

Mediaset har i mange år jobbet med butikk kommunikasjon som forenkler kundens innkjøpsbeslutning. Automatisering og forenkling har vært noen av nøkkelordene i dette arbeidet. Nå er «offline» kombinert med «online» tjenester viktigere enn noen gang for å oppnå suksess. Vår programvareløsning gjør det mulig for butikker og kjeder å produsere sitt eget markedsføringsmateriale i alle kanaler.

Eier og administrerende direktør Knut A. Strandskogen hos Mediaset: «Det er veldig hyggelig  å start et nordisk samarbeid med Papirfly i 2019. Papirfly er et moderne og kraftig skiltsystem/markedsføringsverktøy med riktig teknologi for både butikk og hovedkontor, som fungerer i alle kanaler. Papirfly kan integreres 100% med Mediasets konsept «Store Automation» og tilbyr eksisterende og fremtidige kunder helt nye muligheter.»

Les mer om konseptet «Store Automation» i bloggen «Store Automation by Mediaset» og om Papirfly og deres produkter på www.papirfly.no.

Relaterte artikler

Dintero, ny nordisk partner

Dintero, ny nordisk partner

En av de viktigste områdene for en kjede / butikk, nå og i fremtiden er å få en 360 graders kundeinnsikt. Å oppnå dette krever at kundenes interaksjoner digitaliseres friksjonsløst, for eksempel med digitale klippekort, kvitteringer, personlige tilbud og rabatter som både øker salget og skaper lojale kunder.

Kundereisen 2020

Kundereisen 2020

Å få med kunden på fremtidens kundereise handler mye om kundeinnsikt og maskinlæring/AI for å gi en bedre kundeopplevelse. En kundeopplevelse som skaper lojalitet og gjør at kunden handler med med høyere frekvens.

AI – Fremtidige markedsførere!

AI – Fremtidige markedsførere!

I dag er det viktigere enn noen gang at kjeden / butikken relevant i sin kommunikasjon, gir gode kjøpsopplevelser, tiltrekker seg nye kunder og beholder sine eksisterende kunder. For å lykkes i dagens tøffe konkurranse, må ny teknikk som maskinlæring / AI-teknologi brukes til å forenkle og effektivisere all kommunikasjon med kundene.

Store Automation by Mediaset

Store Automation by Mediaset

Dagens kunder har flere valg enn noen gang før. For å være relevant, gi en handleopplevelse og tiltrekke disse kundene, må kjeden / butikken tilføre ny teknologi. Teknikker som forenkler hverdagen for butikkens ansatte og samtidig gir kundene en uovertruffen shoppingopplevelse.